Torsdag

Jobb, jobb, jobb...

Jag jobbar hela den här veckan förutom igår. Nu på vardagen börjar jag nio och slutar sju och på helgen börjar jag nio och slutar fem. Lagom segt kan jag säga, men man får helt enkelt tänka pengar vilket jag är i behov av som ni vet.

Igår red jag ut med Saga till ängarna där vi konditionstränade lite. Jag hade vanligt bett och hon lyssnade jättefint, min plan går helt åt rätt håll! Jag är supernöjd efter gårdagen. Idag tänkte jag rida ut igen och antingen backträna (vilket jag förövrigt gjorde i tisdags men glömde skriva) eller intervallträna.

På söndag åker Saga hem till sitt vanliga stall, på måndag ska vi till Stav och prova ut ny hoppsadel och på onsdag ska vi förhoppningsvis träna för en ny tränare. Mer om det senare.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba. Lunch snart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tränare? :) Jättebra blogg!

2010-08-12 @ 21:44:45
Postat av: Yohanna

Följ min blogg med bloglovin, har redan börjat följa dig!:D

2010-08-13 @ 00:47:49
URL: http://yyohannaandrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0