Heeej dålig uppdatering!

Ja inte så bra uppdaterat... Men skolan har dragit igång och jag har helt enkelt inte haft tid att tänka på bloggen. Men nu är det helg, och jag har en video på väg upp som jag tror ni kan uppskatta (jag hoppas det iallafall) och lite tips. Kommer alltså i helgen.

Nu är det bara en vecka kvar till jag åker till Säva och ska tävla Rodis. Känns fortfarande helt sjukt, men väldigt kul! Har bytt klubb nu också så nu tävlar jag för Säva och inte för Runsten som tidigare.

Onödigt inlägg men men... Saga vilade idag men imorgon ska vi rida ut.


Kommentarer
Postat av: Micke

Nejje, inga inlägg är onödiga! :D Har typ läst igenom hela din blogg de senaste veckorna och måste säga att den är riktigt bra gjord, verkligen intressant för oss med hästar som sitter i en liknande situation med en massa bra tips, övningar, osv. Och sen finns det ju inget bättre än att se filmer från träningar med mera, då iaf. jag tycker att det är jättelärorikt när man ser och hör vad tränarna kommenterar på saker. För det finns ju alltid småsaker man känner igen sig på. :) Keep up the good work! :D

2010-08-28 @ 01:03:24
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Lina

video är kul!

2010-08-28 @ 10:57:32
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0