Onsdag

Idag blev det några mobilinlägg, är ju så himla smidigt :P

Var som ni såg i stallet på morgonen och tog en promenad med Saga i skogen, och GUD VAD UNDERBART VÄDER vi har fått! :D Jag kan nästan inte förstå, att jag efter fem månader varit tvungen att pulsa igenom en metershög snö i backar i en mörk skog med tusen lager kläder, faktiskt kan gå helt normalt på en väg som är helt fri från snö. Helt sjukt! Trodde ett tag att snön aldrig skulle försvinna, och jag sa till mig själv att klarar jag den här vintern med tanke på allt jag stått ut med så klarar jag av allt. Ser ut som att jag hade rätt hehe :P


Efter stallet åkte jag iallafall och träffade min kompis som fyller år idag och eftersom vi har "Aktivitets dag" i skolan så hade vi inga lektioner. Så vi åkte in till stan och bara strosade runt innan vi köpte oss en varsin glass och satte oss på en brygga vid vattnet för att prata om allt möjligt och njuta av solen. Sist åkte vi till jobbet och var där i två timmar och sen åkte vi hem. Nu ska jag ut och jogga en stund för att sedan gå och lägga mig, imorgon väntar ännu en tidig dag då hovslagaren kommer på morgonen.

/ Sabina

Kommentarer
Postat av: ECVADOR

grattis till din kompis

2010-04-14 @ 23:01:52
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0