Maco is in the HOUSE!!!!!!!

Tja tja!!!!! Maco här va, Sabinas absolut snyggaste och snällaste kompis. Vi sitter här på BC planet på vår skola, och har precis haft en mycke intressant "debbat" om att vi killar har blivit extramt bögiga enligt tjejerna, och lyssna nu det bästa av allt anledningen är att vi visar känslor. Är inte det typ fett bra att visa  känslor och visa att man vill något. Men visst vi skulle ju kunna bli lite mer "bad" ocj skita i allt och absolut inte visa något intresse och så ska ni tjejer få se hur kul det är :) Jag skulle uppskata om ni kunde kommentera era åsikter :) och juste sist men inte minst JAG ÄLSKAR HÄSTAR HIHIIHI <3 :D // MACO

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! :P Jag uppskattar att killar visar sina känslor, men bara till en viss grad.

2010-04-13 @ 12:59:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se
Postat av: Frida Holm

Ni ska vara lite mer geeentlemän! typ vara mer på

2010-04-13 @ 15:02:08
URL: http://fridaholms.blogg.se/
Postat av: Maco

Jag satt på bussen idag och kom på varför killar visar mer känslor, Jo för att ni tjejer leker så svåra så vi måste visa att vi gillar er :D

2010-04-13 @ 21:02:59
Postat av: Maja

För det första; STAVA rätt! Jag blir galen X)



För det andra; Jag läser till socialpsykologi och skulle kunna redogöra i timmar för vad som egentligen är "typiskt manligt", "Typiskt kvinnligt" och varför det kommit att bli så - men det tänker jag inte utsätta er för ;)



Min egen direkta åsikt är helt enkelt att om tjejer hade velat ha tjejer hade man varit lesbisk. Det betyder inte att jag vill ha en man som inte visar känslor, men jag vill fortfarande ha EN MAN ;)

In the end, it's all about the chemistry....

2010-04-13 @ 21:54:36
URL: http://jagblirsnartvansinnig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0