Dagens Myspass

Hehe det blev ingen ridning idag, flyttade hennes vilodag till idag istället. Fokuset blev att försöka få henne att se ut som en skimmel igen! Hon var mer brun när jag kom men efter kanske 1 timmes borstning var hon nästan helt vit igen haha :P Vi stog och mös hur länge som helst och det går verkligen inte att beskriva hur mycket jag älskar henne. Även när jag sitter och skriver det här känner jag hur det pirrar i magen så fort jag tänker på henne. Hon är verkligen all min lycka i världen, och hon är den anledningen till varför jag orkar ta mig igenom varje dag <3

Imorgon är det min medryttare som har Saga, jag ska nämligen jobba hela dagen då min chef är sjuk. Det är bra, lite extra pengar är aldrig fel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0