Utsläpp

God morgon!
Var i stallet på morgonen eftersom att vi skulle släppa ut Saga i hagen första gången så då ville jag vara med. 
Hon hade legat ner i natt, ett bra tecken på att hon redan trivs och är lugn! 
Anki berättade att hon skött sig perfekt hela tiden. 
Vi släppte iallfall ut Ankis häst först i en hage och sen i hagen brevid släpptes Saga, gud så glad hon blev!
 Hagen är verkligen giantisk, och hon trivs redan bra i den. 
Hon är så himla söt, följer redan efter mig när hon gick lös i hagen!
Slutar runt två idag, sen så åker jag hem och går till stallet och så tänkte jag att vi skulle rida ut i skogen lite. Mamma kommer och hämtar upp mig sen så ska vi åka till Foderboden och köpa Kraft och andra saker. 
Skriver mer sen, tänkte även ladda upp videon från i fredags! 
Ha det!
/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0