Pessoa

Några nya schabrak från Pessoa, vad tycker ni?



Vet inte riktigt om jag tycker om de bruna färgerna på det första schabraket, men funkar nog på en brun häst. Dock inte på Saga.
Det andra däremot var riktigt snygg, det vita skulle vara fint att ha på tävling.

Kan säga att ni som gillar det första, kommer att sälja ett sånt fast i lila-blått st ponny på bloggloppisen, det är riktigt fint och svider i hjärtat att jag är tvungen att göra mig av med det men är alldeles för litet för Saga.
Vilket är synd för att när vi köpte henne fick vi med transportskydden i samma färg som mitt schabrak, också de från Pessoa.
Så nu får jag köpa ett nytt schbrak, men de är ju inte så billiga precis :/

Aja kan säkert hitta på Globen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

gillar den vänstra schabraket, riktigt snyggt :D

2009-09-19 @ 18:13:56
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0