Mediakomnunikation

Hej!
Sitter i skolan och har mediakommunikation, vi ska alla starta en egen blogg på skolans hemsida men eftersom att jag redan har den här som jag försöker skriva så mycket som möjligt på så har jag hänvisat hit ;) 
Gårdagen var ett rent fiasko. 
Vi satt i köer i tre timmar och sen när vi väl kommer fram säger hon att hästen är halt. 
Och mycket riktigt, hästen kan knappt gå på höger bak, bokstavligen släpar benet efter sig. 
Plus att hon plötsligt höjt priset med cirka 40 000 kr. 
Inte okej, enligt mig.
 Hon kunde faktiskt kollat hästen innan vi kom så hade vi inte behövt åka i sammanlagt fem timmar för att kolla på en halt häst i fem minuter, väldigt irriterande. 
Så nej, där blev det verkligen inget!
Men imorgon ska vi åka till Gävle och provrida ett sto på sex år som förhoppningsvis inte är halt, vi ska ringa innan och kolla för säkerhets skull. 
Men den låter väldigt lovande.
 Och sen så har mamma mailat till Jakobslund och jag var även inne på deras hemsida för att kolla och såg några fina hästar som var till salu. 
Mamma ska ringa dit och se om vi kan komma ner och provrida några stycken samtidigt. 
Jag sitter även och kollar lite på hästgårdar, men hittar inte så mycket intressant ännu..
Nej, nu ska jag fortsätta men skriver sen när jag kommer hem, har absolut inget att göra när man är utan häst. Förutom lite läxor men det fixar jag snabbt så är det färdigt!
Hörs snart!
Kram Sabina  

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOBBOFFEEEEEEEEEEERRRRR

2009-09-03 @ 13:12:30
Postat av: Anonym

MOBBOFFEEEEEEEEEEERRRRR

2009-09-03 @ 13:12:46
Postat av: Matilda (Mate@Bdb)

Vekrligen typiskt att han skadade sig precis när ni skulle komma. Inte för att vara elak men jag tror Benita hade det väldigt stressigt igår, därför tror jag ni redan var på väg dit innan hon kom till stallet och upptäckte att han var halt, hon ringde till mig bara några minuter innan ni kom och lät väldigt upprörd, hon tyckte det var så pinsamt att ni skulle komma och han var halt. Inte hennes fel att han blev halt just igår, och att hon inte hann ringa till er innan ni åkte iväg. Som sagt synd att han skadat sig och att du inte kunde provrida, för han är en verkligt fin häst. Kanske bara inte var meningen!

2009-09-03 @ 13:31:50
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Tråkigt det där med hästen :S

2009-09-03 @ 17:34:51
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas det går bra med provridandet

2009-09-03 @ 21:05:09
URL: http://emmagynning.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv;

Haha jag håller med. Tycker att man ska kunna få ha det man vill :)

2009-09-03 @ 21:22:52
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Sabina svarar

Freja- Ja det var lite surt men nu har jag hittat en annan så jag är glad :D



Emma- Tack så mycket! :)

2009-09-05 @ 20:31:17
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gävle! Får man fråga vem du köpte hästen av? För det var väl den du köpte? :) Bor nämligen i Gävle trakten :P

2009-12-05 @ 01:10:52
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0