Inplanerade träningar

Nästa helg ska jag och Saga åka på vår första träning, ett markarbetspass för Rickard Pallin på antingen Blåkulla, Balingsta eller Hässlingeby. 
Känns som att det är en lagom start. 
Vi tränade mycket för Rickard precis när jag fick Ronda, men sen slutade jag pga olika anledningar.
Tisdagen 29 september ska vi åka på ett markarbetespass till, men den här gången för KG på Runsten och jag ser verkligen fram emot det. 
Sist vi var och tränade på Runsten var i början på Juni. 
Så det känns som att det är dags nu!
Nästa vecka ska jag ringa till Kicki (min ena dressytränare) och boka in ett dressyrpass. 
Hade först tänkt göra det den här veckan men då vår paddock inte är helt klart väntar jag. 
Den kommer dock bli klar till nästa vecka så då passar jag på. Ska bli intressant att se vad Kicki säger om Saga.

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det möjligtvis KG Svensson du menar eller finns det fler? ;)

2009-09-18 @ 09:47:23
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej det ser i alla fall jag fram emot :)

2009-09-18 @ 10:09:24
Postat av: Johanna

Hehe jag red för Rickard i 2 år, han är en väldigt bra tränare ! :)

2009-09-18 @ 11:32:49
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Johanna-Ja han är bra men tyvär tyckte jag inte att jag lärde mig så mycket när jag kommit upp till en viss nivå :/

2009-09-18 @ 13:26:48
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0