Hemma

Hej!
Sitter hemma i trädgården och pluggar, har bara haft två lektioner idag. 
Håller på med samhällskunskap, och det hade varit skitlätt om det varit på svenska men nu ska jag skriva och berätta allt på engelska så det tar ju dubbelt så lång tid! 
Men men, tänkte att det är lika bra att göra klart det nu så har man det fixat och slipper tänka mer på det.
Imorgon åker vi till Uppsala och provrider en sjuårig valack som heter Sandro, såg superfin ut på bilderna så jag hoppas att det går bra. 
Och sen ska vi till Gävla på fredag och provrida ett sto som heter Saga, verkade också riktigt trevlig. 
Ja, vi får se. 
Fick också ett tips från en läsare att John Hickey säljer hästar så ska ta och spana in det lite mer. 
Stort tack för tipset iallfall!
Nu ska jag fortsätta och se till att det här blir klart en gång för alla, så kan jag blogga ordentligt sen ;)
/ Sabina

Kommentarer
Postat av: joelle

jag rider för johns bror eamon hickey, och båda dom två brukar ha superfina hästar tillsalu, så jag tycker verkligen du ska kolla med john:)

2009-09-01 @ 21:47:48
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag köpte min häst av Pelle melin, vet att många tycker att han är lite för mycket av hästhandlare men han var jättebra mot oss iaf:)



och horsesforsale.nu har alltid fina prisvärda hästar.

2009-09-04 @ 14:04:40
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Sabina

Joelle- Jag har nu hittat en häst men om den inte går igenom ska jag absolut göra det ;) Tack för tipset!



Astrid- Så länge det känns bra själv och hästen är frisk så tycker jag inte att det spelar någon roll! Tack för tipset, har hittat en nu men om hon inte går igenom besiktningen så ska jag kolla där ;)

2009-09-05 @ 19:50:47
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0