Gårdagens ridpass

Hej!
Förlåt för noll uppdatering igår men jag var så grymt trött och hade massor med läxor att göra.
Är hemma idag då jag inte känner mig helt frisk, får hoppas att det blir bättre.
Ska även på förarundervisning till körkort då jag ska börja övningsköra om en månad ungefär, hehe.
Ska göra klart det sista av mina uppgifter i skolan så slipper man tänka på det också.

Igår red vi iallfall först genom skogen och sen ut på några grusvägar i Vidja där vi travade lite.
Hemvägen var en lite längre väg genom skogen.
Anledningen till varför jag rider i skogen rätt så mycket är att jag vill att hon ska byggga muskler och tycker att skogen är perfekt för att där går det både upp och ner och hästen måste tänka sig för vart den sätter ner hovarna med tanke på stenar och rötter.
Saga skötte sig perfekt och tyckte att det var roligt att komma ut på nya vägar.

Skriver lite mer snart.

/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0