Gårdagens ridpass

Hej!
Blev dålig uppdatering igår, men det började åska och blixtra som tusan när jag skulle sätta mig vid datan så jag skippade det. 
Men nu är det jättefint väder! 
Idag ska vi åka och träna för KG på Runsten, ett markarbetspass. 
Ska verkligen bli jättekul. 
Igår skrittade vi ut i cirka 30 min, hon var pigg och glad. 
Hade inga krav på henne utan det var mest i syfte att slappna av och ha ett bra skrittempo. 
Det var mörkt ute så alla reflexer åkte på. 
Jätteskänt med Saga för hon bryr sig inte alls att det är mörkt utan går på som vanligt. 
Världens bästa häst! 
Är så sjukt glad att jag har henne, hon hjälper mig att fortsätta varje dag. 
Utan henne hade jag inte varit något <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0