Bloppis del 2

Hej!

Här kommer del två av bloppisen, den här gången är det bara schabrak för att jag har inte hunnit fota täckena. Därmed kommer det att bli en del 3 också..

Alla schabraken är iallafall nytvättade och i väldigt bra skick, inget ser slitet ut.
Ni står för frakten om ni inte kan komma och hämta, alternativt vi kan mötas någonstanns.
Hör av er om ni skulle va intresserade av något.

Blått schabrak med röda kanter, 40 kr.


Brunt lite tjockare dressyrschabrak med blåa detaljer, 50 kr.


Rosa allroundschabrak 40 kr.


Det första schabraket är ett grönt dressyrschabrak. Det andra är ett olivfärgat hoppschabrak med bruna kanter, jättesnyggt! Det sista är ett allroundschabrak i vanlig grön färg. 40 kr styck för dem, paketpris för alla tre blir 110 kr.

 

Här är då mitt Eskadronschabrak, ett av mina favoriter! På varje tävling som vi har haft det har vi blivit placerade, så detta är egentligen mitt turschabrak. Men är ju tyvär för litet för Saga så måste sälja det :( Bilderna är klickbara och jag har tänkt mig 120 kr för det.



Mitt Pessoaschabrak som jag älskar är också för litet, därför säljer jag det nu också. Har tänk mig 300 kr för det, väldigt sparsamt använt och i mycket fint skick.

Så, om ni hittat något så tveka inte att höra av er! Lämna en kommentar eller skriv ett mail, [email protected].


Kommentarer
Postat av: joelle

är lite intresserad av de pessoaschabraket kanske:)

2009-09-23 @ 17:28:30
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: Hanna

bra smak på schabrak ;) har det olivfärgade hoppschabraket och det vanliga gröna ;)



är alla ponny?

2009-09-23 @ 19:09:38
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Åh, jag skulle vilja ha det rosa, blå-röda o de gröna xP. Men du bor väl inte i Stockholmstrakten?

2009-09-23 @ 20:05:53
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: Ello Almér

Är intresserad av det olivgröna, har du någon bild hur det ser ut under sadel eller så? Så man ser lite vilken form det har :D

2009-09-23 @ 22:56:53
URL: http://digidestinerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0