Tisdag

Hej!

Har haft en riktigt stressig dag.
Var först i stallet imorse och släppte och ut och fixade allt. 
Efter skolan mötte jag upp en tjej som köpte ulltäcket från Domani, sen vidare till Hästbiten där jag köpte ett JW träns, bild kommer senare.
Efter det åkte jag direkt till jobbet och var där i två timmar, sen hem och sitta barnvakt i två timmar.
Pust.
Imorgon har jag jobb igen, på torsdag kommer en tjej som vi ska prova att ha som medryttare, vi ska gå igenom alla saker och så.
Efter det är jag barnvakt igen.
På fredag ska jag rida och sen har jag blivit bjuden på middag.
Lördag består av stallet på morgonen, jobb från 11-17 och sen är jag bjuden på invigning av nya Hästbiten. Kommer va massor med rabatter och mingel, det kan man ju inte missa!

Har inte ridit idag, kommer heller inte att bli någon ridning imorgon.
Så antar att det blir lite tråkigt här, men den här veckan är sjukt stressig.
Normalt har jag det också stressigt, men nu slår det verkligen rekord haha!

Jaja, skriver mer imorgon. Har några inlägg på G.

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0