Tisdag

Hej!


Idag var det dressyr på schemat, och trots att jag kom till sent till stallet körde vi ett riktigt ordentligt pass!
Oj så bra hon gick!
Tjaffsig och inte så jättepigg på att jobba ibörjan, men efter ett tag blev hon grymt fin.
Haha, kanske ska ta och satsa på dresyren istället, för det är verkligen så grymt roligt när det går bra ;)
Mycket lösgörande, övergångar och halter.
Skötte sig som en klocka efter halva passet, då satte hon igång och jobba ordentligt och jäklar vilken energi hon kan få fram om hon vill och jag inte ger upp.
Härligt att känna att den finns där och att jag faktiskt kan få fram den.
Jag är jättenöjd med henne idag!
En sak som också var skönt var att jag red ju när det var kolsvart, men hon var lugn som en filbunke och reagerade inte på något, väldigt rba gjort av henne.

Imorgon är det min medryttare som har, för att jag fyller nämligen år+jobbar.
Så jag förväntar mig många grattiskommentarer nu... Haha roligt om jag inte får en enda!

Vad har ni gjort med era hästar idag? Någon som ska tävla i helgen?

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: elin

grattis i förskott ;-)

jag ska tävla i gävle i helgen. när blir din första tävling med din nya häst då? :-)

2009-10-13 @ 22:18:06
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: m

grattis till oss :D ina fick vila idag!

2009-10-13 @ 22:20:11
URL: http://mminiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis Grattis (:

2009-10-14 @ 12:47:48
URL: http://eeemmmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0