Stall hundar

Kom på att jag kunde visa er mina hundar, de är också våra stallhundar.


Leia är min första hund. Hon är 6 år och vi har haft henne sen hon var fyra månader. Hon är min lilla bebis som jag gör vad som helst för. Hon är mamma till Sascha, men kan även leka mamma till mig ibland när hon tycker att jag och Sascha är för högljudda haha. Leia är en blandras mellan Schäfer, Golden retriver, Labrador Retriver och collie.


Det här är då Sascha. Sascha och jag är bästa vänner, vi gör ALLT tillsammans typ.
Om jag går och dricker, går hon och dricker.
Om hon står och äter blir jag hungrig och äter samtidigt.
När jag joggar, är hon ute och joggar med mig. 
Vi gör det inte med mening, men allt vi gör, gör vi exakt samtidigt.
Mamma brukar alltid säga att vi är syskon.
Båda har mörkt "hår", börjar på S, kan aldrig, aldrig, aldrig sitta stilla i mer än fem minuter, är högljudda, älskar att springa och röra på oss, lika envisa båda två.
Ja, vi är läskigt lika.
Jag går alltid och pratar med Sascha, jämt.
Om allt. Mamma tycker att jag är helknäpp men det bara blir så haha.
Sascha är mitt allt, hon gör mig hel på något sätt.
Skulle aldrig kunna leva utan henne, hon betyder så sjukt mycket för mig <3

Som jag brukar säga; Vi är varandras skuggor dag och natt.

Ja, det var mina två kompanjoner, de är med mig varje dag till stallet och som sagt: de är mina bästa vänner tillsammans med Saga <3


Kommentarer
Postat av: maria

riktigt fin blogg :) dig ska jag nog följa :)

2009-10-10 @ 21:21:22
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: M L I

fina hundar! :)

2009-10-11 @ 22:54:42
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0