Smart förvaring

Har ett litet tips om man vill förvara t.ex. lindor och benskydd smart och snyggt utan att det tar för mycket plats.



Det är som en slags hängbar hylla från Ikea. Den hänger alltså från t.ex. taket och sen har den lite mer än tio fack som man kan lägga in saker i, som ni ser på bilden använder jag den till en del av mina lindor. Jag har även en likadan fast med bredare fack så att man kan lägga in t.ex. täcken, ska sätta upp den snart också. Kostar runt 100 kr på Ikea. Supersmart och något jag har använt mig av länge.


Kommentarer
Postat av: caroline

ok tack för svaret. Får jag fråga hur lång du är?jag är ju rätt kort men provade ett par M som satt bra fast det var i modellen Comfort. Undrar också om chapsen blir fläckiga eller missfärgade vid regn?eftersom dom är rätt ljusa

2009-10-22 @ 22:42:12
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Evelina

Smart :D Ryms det 4 normala benlindor i facken eller?

2009-10-22 @ 23:44:56
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0