Onsdag

Hej!

Har varit en rätt så lugn dag.
Hade två lektioner i skolan, vi hade nämligen klassfoto på morgonen. Får se om jag kanske vågar lägga ut det här sen, beror på hur hemskt det ser ut haha. 
Så då försvann det en lektion och på första lektionen så funkade inte internet i byggnaden och då kunde vi inte jobba.
Allt vårat arbete i skolan kräver i stort sett internet så när det inte funkar blir det lite svårt.
Men det kom tillbaka lagom till lektionen slutade, och då hade vi inte gjort något ;)

Åkte och jobabde sen och är nu hemma, har ätit lite och tänkte gå ut och jogga en sväng.
Har sovmorgon imorgon så det är skönt.
Ska sitta barnvakt igen imorgon på kvällen och innan det så kommer tjejen som ska prova som medryttare.
Sen ska jag bara jobba på lördag, sista gången för den här veckan.
Kan säga att jag kommer att ha tjänat ordentligt bra med pengar när den här veckan är slut, det känns skönt ;)

På fredag ska jag rida och och sen är ska jag faktiskt (händer typ en gång i halvåret) på middag med en kompis, ska bli riktigt kul!
Och sen på lördag är det ju Hästbitens medlemsfest, ser fram imot det också.


Inbjudan till lördag

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad går du i för skola?

2009-10-07 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0