Lördag

Hej!

Dålig uppdatering idag, förlåt. Men började dagen med att gå till stallet tidigt imorse och fodra hästarna, rida och sen släppa ut. Efter det städade vi runt omkring stallet och åkte till återvinningsstationen och slängde massor, ska visa er bilder sen så får ni se skillnad. Fint blev det iallafall. Efter det var det bara att åka hem och fixa sig lite snabbt innan jag drog in till stan för att möta upp moster och gå och handla mammas presenter inför imorgon när hon fyller år. Sen åkte jag hem och har nu suttit barnvakt sen halv sju, ska sitta i ungefär en timme till så jag är rätt så död. Plus att jag har stallet nu på morgonen så jag längtar verkligen till min kära säng.

Ridningen blev väldigt enkel idag eftersom att hon vaccinerades i torsdags och skulle ta det lugnt i tre dagar efter. Men vi red ut i ca 40 min, lite trav annars mycket dressyrjobb i skritt på vägarna. Hon var väldigt pigg men fin och jobbade på bra.

Imorgon (idag) blir det nog en längre uteritt, förhoppningsvis galopp och så. Annars ska dagen spenderas med att fira min kära mor!

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: sofie

sv. Ja sadlen passar :D skön va den också :P

2009-10-25 @ 12:44:35
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Massor med kramar ifrån oss ute på Dholm till Sara på födelsedagen <3

2009-10-25 @ 13:57:54
URL: http://jcbs.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0