Inköpslista

Minns ni det här inlägget jag la upp i Juli? Min inköpningslista som jag aldrig trodde att jag ens skulle kunna stryka en sak från. Så HÄR ser den faktiskt ut nu!

 

Schabraket köpte jag strax efter jag gjorde listan.
Är grymt nöjd med det och planerar att inhandla ett blått eller brunt.
Chapsen köpte jag i augusti, och helt ärligt så förstår jag inte hur jag innan har kunnat klara mig utan dem!
De är nog min bästa "grej", använder dem i stort sett varje dag och även på träningar.
Stigbyglarna köpte jag idag då jag fick dem i födelsedagspresent men har inte hunnit handla dem förens nu.
Mina är dock hel svarta förutom på plattan, där är de också blåa. Detta är för att de är från Sprengers nya producering så de är lite nyare.
Jättefina! Kan visa en bild sen när de är på sadeln.

Ja, vad tycker ni? Är det iallafall inte lite bra jobbat? Nu är det ju faktiskt bara fyra saker kvar, en av dem har jag till och med beställt idag så den får ni se om några veckor.. Tänker inte avsölja vad, det får ni se ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

såna chaps ska jag med köpa, har du samma storlek som i andra dyon chaps?

2009-10-22 @ 20:48:58
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0