Dagens Ridpass

Hej!

Idag var det inte kul.
Min arm är helt kaputt och hänger som en död fisk så allt arbete i stallet har tagit dubbelt så lång tid.
Kan knappt röra på den.
Ridningen såg jag inte fram imot tyvär, tänkte att jag aldrig skulle kunna hålla henne med en hand.
Men hon var väldigt mjuk och lydig idag vilket gjorde att jag inte alls behövde använda speciellt starka hjälper, utan kunde mest sitta och låta henne göra det mesta av jobbet.
Kände bara igenom henne på ängen en kort stund, allt var super så vi skrittade hem sen.
Är glad att det blev lite ordenlig ridning trots min arm, kändes taskigt om hon skulle behöva stå en dag till.

Stort tack till Kim som fixade och tog hand om Saga igår när jag inte hade möjlighet att åka till stallet, du är guldvärd! <3

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: EmelieHoppman

Svar: Tack (:

2009-10-01 @ 23:50:05
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: Astrid

tog kim hand om kim?;) hehe

nej men hoppas du kan vara med i helgen, jag ska också va med:)

2009-10-02 @ 09:53:37
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0