Dagens Ridpass

Hej!

Vilket hemskt väder det har varit idag. Usch, kändes som att jag hade badat när jag kom hem igen.
Idag red vi iallafall ut.
Först genom skogen så då blev det lite klättring och sen så kom vi ut i Vidja och där körde vi dressyr på vägarna. Vägen hem var först upp i en grusbacke och där galopperade vi, och sen var sista biten tillbaka genom skogen. Hela turen gick på ungefär 1h.

Saga var pigg och bråkig ibörjan, men väldigt fin i slutet. F
ick henne i samma fina form som förra veckan på Pontus, roligt!
Nu är det bara att jobba vidare..

Har inte blivit så mycket ordentlig ridning den här veckan pga jag har haft mycket jobb men kommande vecka är lugn, jobbar bara onsdag så det kommer det att bli bättre.
Ska ringa till Kicki imorgon och fråga om hon kan komma ut nästa helg och ha dressyrlektion :)

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Grisans matte

Vilken Kicki rider du för?



(Jag glömde mobilen i stallet igår, vi får prelemenärboka en ny tid ;)

2009-10-12 @ 15:43:46
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0