Söndag

Jag är ledsen för usel uppdatering emn har jobbat sex timmar både lördag och söndag. Igår var vi också på min mormors och morfars grav på kvällen och gjorde fint. Så jag har haft fullt upp. Vi kan kalla det för en enklare bloggpaus. Plus att jag fortfarande är sjuk, blir nog ingen skola imorgon för min del :/ Måste bli frisk till på tisdag för då har vi en stor intervjuv med politiker i skolan som jag måste vara med på, och jag vill ju helst inte smitta ner politiker, haha.

Ska äta lite och sen skriva på några inlägg jag har tänkt på. Hör snart!

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Jo jag förstår att det inte är lättaste frågan, man kanske ska maila till ridsportsförbundet och fråga, ev ren nyfikenhet bara :)

2009-11-02 @ 13:00:33
URL: http://hallingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0