Söndag

Var i stallet och släppte ut hästarna nu på morgonen. Vilket väder alltså. Spöregn och blåst, jag satte mig en stund inne hos Saga och hade inte alls någon lust att resa mig upp sen. Mockade och städade lite också, allt börjar bli så himla fint nu. Är fortfarande några saker kvar att fixa men snart så. 
Ska faktiskt försöka vila någon timme för att jag är helt slut. Sen ska jag plugga och efter det tillbaka till stallet och rida. Dyker upp fler inlägg senare. Ha det så bra i det inte härliga vädret. 
En fråga till er, har ni några önskemål på vad ni vill läsa mer om här i bloggen? Skulle behöva lite extra idéer om det finns. Skriv en kommentar eller maila om ni vill. Är jättetacksam för svar.

Och titta vad jag hittade på min gamla data, en bild på mig och Ronda från vår första tävling tillsammans, en clear round på Tyresö Ryttareförening. Det här är vår 2007, alltså snart tre år sen. Jag hade inte ens haft henne i ett år då. Blev så himla glad när jag hittade den.
2007
2009

Väldigt stor skillnad, på två år! På senaste bilden ser hon mer ut som en liten stor häst, mycket finare i kroppen och allt. Roligt ändå att man kan jämföra bilder.

Kommentarer
Postat av: Flitig läsare till din blogg :)

Hej! Jag skulle vilja se mer bilder och filmer på dig och saga :) Hon är så underbart fin<3

2009-11-15 @ 12:04:43
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Anonym: Jätteroligt att du läser bloggen ofta! Och verkligen kul att du tycker att Saga är fin :D Fler filmer och bilder ska jag försöka fixa, förstår att det är önskat och jag ska göra mitt bästa! Än en gång, tack för att du läser bloggen och hoppas att du fortsätter! :)

2009-11-15 @ 12:11:24
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Moa L

Skulle vara kul med nya bilder varje dag, även om det inte hänt ngt speciellt :)

2009-11-15 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0