Måndag

Hej!


Skulle ridit idag men kom till stallet och tog ut Saga på gången, märker då att pållen har tappat vänsterfram sko. Så det blev ingen ridning idag, vi som verkligen hade behövt ladda lite extra nu inför Runsten 21 november. Men mamma ringer hovslagaren imorgon och jag ska ringa till klipparen och min dresyrtränare för att försöka boka in i helgen.

Stog och borstade ett bra tag i stället, hon har blivit så himla härlig att hålla på med. Nu söker hon kontakt med en hela tiden och vill gosa jämt jämt jämt, haha. Jätteroligt att hon har blivit så glad och nyfiken på allt.

Jag jobbar tisdag och onsdag så det blir ingen ridning för min del utan det är min medryttare som har Saga de här två dagarna. Men kommer att försöka skriva här iallafall.

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: sofie

2009-11-03 @ 16:30:13
URL: http://thatgeek@li
Postat av: Sofie

Synd att hon tappade skon

2009-11-03 @ 16:30:46
URL: http://thatgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0