Gårdagen i bilder

Hej vet att det varit jättedålig uppdatering de senaste dagarna men det har varit väldigt mycket. Plus att det ibland är bra med sånna här små bloggpauser, jag har haft ett enormt bloggsug nu när jag inte skrivit något haha. Det märks att man är beroende =) Fast det är bara kul.
Nu tänkte jag iallafall ladda upp lite bilder från gårdagen. Själva tävlingen berättar jag mer sen, samt lite förberedelser och sånt.
Sadelkammaren var packad.
Garderoben, dock syns inte allt hehe.
Sagas hovar blev fina.
jag ahr egentligen fler bilder men kan inte ladda upp dem, vet ej varför men antar att det är något strul med antingen intrernet eller blogg.se. Jaja, jag får gå inte och ändra det sen när det funkar igen.

Kommentarer
Postat av: Warnmark - Du kan bli veckans blogg -bloggen för dig & din häst

Funkar det hovbalsamet bra? :)

2010-01-09 @ 15:08:02
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0