Mycket att göra...

Hej!

Här kommer ett snabbt inlägg. Idag gick jag upp sex och gick ut och fodrade de hästar som står inne. Började sen att släppa ut och mockade och gjorde klart allt innan jag gick och åt frukost. Sen har jag hjälpt till på båda lektionerna och ridit Ronda en sväng. Det blev bara skritt i cirka 30 min eftersom att hon gick så himla fint igår. Ikväll ska vi löshoppa några hästar så jag tänkte ta med Ronda så kan vi filma och fota. Imorgon ska jag och Kristin fixa video när jag hoppa. Och sen så fotade hon igår så hon ska göra en proffsvideo som vi kan lägga ut sen.


Annars är det rätt så mycket att göra här, rider en-två hästar om dagen och hjälper till på alla håll. Nästa vecka ska jag börja rida en till häst som ska sättas igång så då har jag en till att ta hand om, jag älskar det! Det är mycket gå eftersom att det är en bit mellan stall, hagar och ridhus men det är bara bra. På lördag är det lokal hoppning här som vi ska vara med i, 85 cm och 90 cm blir det för oss.

Nu ska jag ut och hjälpa lägerbarnen med hästarna, men vi hörs snart igen!


Här kommer lite bilder från gårdagens dressyrpass:





Fler bilder kommer men internet krånglar lite!

Kram Sabina

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack, detsamma :)

2009-06-24 @ 16:22:56
URL: http://newtonochjag.blogg.se/
Postat av: ina

fint det ser ut!:)

2009-06-27 @ 18:23:31
URL: http://iinah.blogg.se/
Postat av: kristin

oja, videon blev ju värsta profsvideon (H) har du fått nå mejl eller nått? :)<3333

2009-06-27 @ 22:49:16
Postat av: maja

snyggingar (: <3

2009-07-07 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0