Träns och tillbehör

Jag har hittat mitt nya drömträns, från mitt nya favoritmärke Dyón! :D



Tycker verkligen att det är otroligt snyggt! Har ingen aning om vad det kostar men antar att det ligger på ett par tusen, något att spara till iallfall ;) Målet får väl bli till Globen och se om jag hittar det då. Då borde jag också ha en häst!

Det jag hajjade till med bilden är att tyglarna inte har några stopp, trots att de har martingal på hästen. Hm, något att fundera över?

Det här skulle inte heller vara helt fel:


Också från Dyón.

Kombinerar gärna med någon utav de här från Dyón:

     

Detta träns från Glen Gordon var riktigt snyggt också:


Jag har svårt att bestämma mig, men tror att det första tränset vinner ;) Det är ju sååå snyggt! Bilderna är från equalityline.e-line.nu.

/ Sabina



Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har det första tränset fast i en ljusare färg, tror jag gav runt 1100 kr för det, inte jätte dyrt. Snyggt är det också !

2009-07-27 @ 15:23:06
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Lisan

min ena "tygelfluga" hade lossnat på tygeln, då sa min tränare att jag borde sätta dig en ny, annars kan martingalen fastna :)

2009-07-31 @ 15:00:27
URL: http://griseknoe.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej allt bra ??

Kom in på din blogg av en slump om man säger så :P sökte på havre på google liksom x)

Men måste säga att det var en trevlig blogg - similär smak när det gäller utr har vi också märker jag !

2010-10-18 @ 18:24:08
URL: http://ejhjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0