Dyon

Dyon är ett märke som har extrem bra läderkvalité, och framför allt är deras saker väldigt snygga! Jag var inne och kikade på deras hemsida, dyon.be, och hittade lite nyheter:





Grimman längst upp till vänster tycker jag är superfint, den är stilren och smälter verkligen ihop med hästen. jag ahrs inte några exakta prisinformationer men vad jag ahr hört så ligger den runt 900 kr. Lite väl saftigt för en grimma, men å andra sidan så har du ju garanti på allt läder från Dyon.

Bilden under grimman är ett grimskaft som är nylanserat från Dyon, jag vet inte vad det kostar. Jag tycker att det är  snyggt men har inte sett det i någon butik ännu.

Chapsen är dom omtalade Dyon minichaps, och jag bara avgudar dom! De är så himla snygga och de jag har pratat med som har dom är så extremt nöjda med chapsen. Så jag funderar på att sattsa på ett par sånna här, ibland är det ju inte så kul att gå runt emd stövlar hela tiden. Sjukt snygga iallfall och priset ligger väl på runt 1500 kr, eller kanske mindre.

Dyon har även mycket träns och andra lädervaror, och ett av dom mest kända tränsen är Difference tränset som sitter speciellt, man tränsar annorlunda och nackstycket är väldigt svängt.



Tränset ska vara bättre för hästen, vad tror ni?
Är det någon som har tränset som har märkt någon skillnad?
Priset ligger på runt 3500 kr.

/ Sabina


Kommentarer
Postat av: moa

tränset är skit snyggt, men jävligt dyrt..

2009-07-05 @ 21:40:20
Postat av: Jennifer

Älskar det tränset det är skit snyggt :D

2009-07-12 @ 19:16:46
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har inget sånt träns, men vad jag har hört ifrån många andra är att det bara åker fram och sitter inge vidare bra. Fast alla tycker ju olika :)

2009-07-14 @ 18:56:18
URL: http://jennniferhubinette.blogg.se/
Postat av: Lisan

åh, chapsen är asfina ! :)

2009-07-22 @ 11:45:13
URL: http://griseknoe.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

hemsida?

2009-12-27 @ 19:45:02
URL: http://thildasvensson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0