Söndag

Hejsan. Dålig uppdatering idag men det har sina orsaker. Dock inget jag tänker ta upp här.

Det har hänt en sak som kommer att ändra hela min värld. Jag kan inte berätta något ännu utan vill göra det när allt är mer klart, men kan säga att det både kommer vara fördelar för min framtid som ryttare plus att alla ni läsare kommer få en kanske lite ovanlig upplevelse. Gjorde jag er nyfikna? Hehe ja, men ni får inte veta något ännu!

Dagens Ridpass gick faktiskt inte bra. Jag tror att varken hon eller jag var koncentrerade och vi blev båda bara sura på varandra. Så vi jobbade bara i skritt, och då gick det bättre. Fortsatte med övningarna från träningen med Kicki och det gick bra, hon har ju som sagt lite svårt att bära upp sig själv och hänger gärna kvar i handen. Men vi kör mycket lösgörande nu för att föröska få henne bättre och det är nya framsteg varje dag. Ridpassen innehåller mycket tempoväxlingar, övergångar, serpentiner och lite lätt flyttning på öppna delen av A eller C volten.
Men men, man kan inte ha en bra dag varje dag. Vi kör om på nytt imorgon.

Såhär såg min söndagskväll ut:

Bästa tidningen, vegetarisk lasagne med paprika, iPoden med nyladdad musik och melon. Så härligt. Läste om en jätteintressant sak som jag tänkte skriva om här typ imorgon eller i veckan.

Btw min fot är sämre. Nu är den typ blå (?) och svullen samt gör mer ont. Gud vad jag hatar mina fötter.
Tack för alla fina kommentarer i inlägget innan. Det värmer :)

Hörs imorgon!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Karro

Jag är jätte nyfiken......... berätta!!!! ;)

2009-12-14 @ 16:27:08
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: SANDRA

Fin blogg du har :)

2009-12-14 @ 23:06:01
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: caroline

jag blir alltid lika besviken när jag hämtar den tidningen i brevlådan...tycker den kunde varit bättre:/

2009-12-15 @ 19:53:03
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0