Måndag

Hej. Jag är helt slut idag.
Red iallafall ut i snön, tänkte först låta henne vila eftersom att jag är så himla dämpad men sen ändrade mig och det blev en barbacka tur. Första gången jag gör det på henne, hon tyckte att det var lite konstigt ibörjan när jag skulle hoppa upp. Men väl uppe var det inga problem!
Galopperade och travade lite på vår äng och hon tyckte att det var så himla roligt. Något nytt att lägga till på hennes favoritlista förutom hoppning och galoppträning i allmänhet, galopp i snö var tydligen ännu roligare haha.
Sötnosen!
Det gick iallafall jättebra och jag är glad att vi kom ut iallafall, jag vaknade till mycket mer och blev glad direkt.
Tänk, vad hade jag gjort utan Saga?


Saga mumsa i sig kvällsmaten.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad har saga för saltsten ? :)

2009-12-15 @ 10:28:39
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Warnmark -adventsutlottning -bloggen för dig & din häst

Haha frågar faktiskt även jag en fråga om himmalayastenen. Gillar hon de bättre än de "vanliga, vita" stenarna. Mina två älskar dom, undrar vad skillnaden är mer än annorlunda form och färg..

2009-12-15 @ 12:32:50
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0