Lördag morgon

Hej!
För första gången på flera veckor har jag sovit ut. Men vaknade iallafall klockan sex som vanligt, har fått något sorts inbyggd väckarklocka i mig. Suck. Mamma och jag har städat lite här hemma och det har även kommit en ny tvättmaskin då vår gamla pajja i veckan. Vi ska fika nu och sen fortsätta. Efter det sticker jag till stallet och sen ikväll ska jag på bio =) Får väl se hur det blir med uppdateringen idag. Men ska försöka hinna skriva.



Frukosten vi åt idag, ny- och egenpressad apelsin och grapejuice. Så jäkla gott och bra för en! Yoggin tycker jag är jättegott att dricka på morgonen, har svårt för att äta men lite yoggi får jag alltid ner. Sen var det även ägg och baguett, mums. En riktig helgfrukost.

Kommentarer
Postat av: thesshanning - hästägare

Svar: så lite så! :D

är det din egna?



åh gud vad gott med egenpressad juice, ge mig!! =(

2009-12-05 @ 14:17:48
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0