Förlåt

Jag är verkligen jätteledsen till noll uppdatering, men igår när jag stog och jobbade fick jag ett sms från min moster som berättade att hon låg på Sös med en antagligen väldigt skadad arm.
Så jag stack dit och tillbringade min kväll samt natt på akuten.
Det visade sig att ett ben i armbågen hade gått av ritkgit ordentligt så hon ska tillbaka för utredning och vidare sjukvård. PLUS att jag vaknade upp sjuk igen, skit också!
Jag ska verkligen alltid, ALLTID lyckas bli sjuk så fort lovet kommer. Suck säger jag bara. Och som om det inte var nog så är det ju total kaos i Stockholm. Vi var utan el imorse och nu kommer jag inte från skolan för att bussarna är helt inställda. Hur tusan ska jag ta mig hem???
Det får lösa sig på något sätt. Jag är iallafall helt slut efter att inte ha sovit något alls nästan, och jag ska sitta barnvakt ikväll också.

Jag kan säga att det ända positiva idag är Skolavslutning idag. Kommer inte kunna rida, för mycket snö.
Men jag ska försöka skriva sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0