Dagens Ridpass

Red i snöstormen i paddocken, väldigt kort för det var inte roligt alls för någon av oss. Filmade även, ska visa sen! Trots vädret gick det riktigt bra och hon var väldigt mjuk och fin. Är nöjd trots att vi höll på att blåsa bort båda två. Ska ringa till Gladö nästa vecka och höra om vi kan låna deras ridhus lite.

Saga rymmde idag! Eller, jag var lite slarvig och stängde inte boxdörren när jag gick in till henne så då gick hon rakt ut förbi mig och vidare ut genom stalldörren som oturligtvis var öppen. Väl ute vände hon sig om och stack in huvudet för att sedan stå så ett tag. Knasboll! Det roliga var att jag stog inne i hennes box och visslade på henne och då kom hon, blev jätteförvånad och såklart väldigt glad att hon lyssnar på mig så bra :P Haha hann iallafall fota henne när hon var utanför stallet;



Inne i boxen igen;


Världens finaste :)

Filmen ska bara fixas lite, sen kommer den upp!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Haha, ja det är helt hopplöst!



Din häst är så i min smak, jättefin! :)

2009-12-20 @ 11:49:50
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Åsa

Glömde fråga; Vad är det för stam på den?

2009-12-20 @ 11:50:20
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Ewe :)

såå fin häsr du har! :D

jag längtar efter att få höra resultatet i Hööks tävlingen, vem som vann. Såklart hoppas jag på bästa men det får gå som det går :D



Allt bra annars?

Super fin blogg! (:

2009-12-20 @ 12:21:14
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0