Stockholm Horse Game

Hej!

Idag har jag varit på Stockholm Horse Game i några timmar, det var jätteroligt.
Linn och Aramis från Säva tävlade idag och de slutade på en femte plats, så himla duktiga!
Grattis till er :D
Jag träffade även Kristin och Sofie och vi pratade lite sen gick jag och Kristin och satte oss i gräset och kollade på ponnyerna i Ridsport Ponny Cup.
De åkte dock hem rätt så snabbt men jag stannade kvar och kollade när jag ändå var där.
Peder Fredricsson vann grand Prixen som gick på 150 cm, han rider grymt bra och det är alltid kul att kolla på honom.
Stog även en stund på framridningen och kollade, tycker att man lär sig väldigt mycket av att kolla på hur ryttarna rider fram och lägger upp ridningen innan de går in på banan.
Sen åkte jag därifrån, så nu sitter jag hemma hos moste och skriver.
Ska snart hem och klippa gräsmattan.
Det kommer några inlägg lite senare, har några idéer och så.

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Emma

VAr roligt!!



Fin blogg du har

2009-08-30 @ 19:16:19
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0