Söndag

Ursäkta för dålig uppdatering igår, men var inne hela dagen i stan och shoppade och sen när jag kom hem var det bara att gå ut och jogga för att sedan stupa i säng av trötthet.
Så det blev lite tajt igår.
Men nu är jag här, och idag är det förhoppningsvis en bra dag för att jag ska åka till Lolita och rida igen!
Jag längtar verkligen jättemycket så nu hoppas jag att hon går igenom på torsdag så att hon kan få komma hem hit.

Igår mailade jag mitt CV till ett café som jag varit och pratat med innan om extrajobb.
Eftersom att hästsporten inte är direkt billig är det alltid bra med extrapengar på kortet så därför söker jag nu jobb.
Jag har ju praoat på café förut så kan grunderna i servering, vet hur man bär tre tallrikar på en arm, och det ser alltid bra ut när man söker jobb ;)
Nu håller jag tummarna för att det går igenom, och hoppas på att jag kanske har jobb snart!

Har inte ritkigt tänkt på vad det kommer för inlägg idag, men kan tänka mig att det kommer film och bilder från ridningen senare ikväll när jag har kommit hem och fått in allt på datan.
 Och sen läste jag en superbra sak på en hemsida som jag måste tipsa om!

Vi hörs sen, ha det så bra.
/ Sabina

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hej och tack för din kommentar! Tycker att du har en jättebra blogg själv ! Lycka till med besiktningen!

2009-08-09 @ 13:08:09
URL: http://eva-lenas.blogspot.com/
Postat av: Bompestjej<3 Gör smycken:)

Hej:) Ska du köpa en häst eller ska du köpa en till häst? Hoppas du fattar;) Hoppas du får jobbet:D

Svar: Åh tack så mycket, va kul. Ska bli kul att ha dig som läsare;) Blir så glad när hästbloggare "hittar" min blogg för det finns så få hästbloggar tkr jag, tyvärr. Så som sagt kul att jag får följa din:)

Kramkram<3

2009-08-09 @ 14:21:19
URL: http://bompestjej.blogg.se/
Postat av: Sabina

Bompestjej: Jag håller just nu på att leta en häst, har precis sålt min ponny :)

Ja, jag älskar att läsa hästbloggar, och håller med om att det finns för få. Därför är det bra att vi finns :D

Kram och hoppas att du får en bra kväll! ;)

2009-08-09 @ 22:15:01
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0