I skolan

Hej!
Sitter i skolan och har lunchtimme, har haft endast två lektioner idag och känner mig fortfarande fit for fight! 
Det är skönt att vi har så få lektioner per dag, kanske långa men hellre det än få och korta för att då får jag bara ont i huvudet, haha. 
Så nu har jag historia som är den sista lektionen och sen är det bara mentorstid. 
Mycket skönt!
På onsdag ska vi åka till Uppsala och provrida en valack som verkar vara superfin, har sett bilder på honom och den ser ut att vara riktigt trevlig. 
Den hoppas jag! 
Och sen på fredag ska vi kanske till Gävle och kolla på ett sto som också verkar vara fint. 
Ja, någonstans därute måste ju min drömhäst vara!
Lägger upp lite intressantare inlägg sen när jag kommer hem. 
/ Sabina

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle kunna tipsa om att John Hickey har ett par rikigt fina hästar till salu som du skulle kunna kolla på om du vill :)

2009-08-31 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0