Dålig uppdatering

Hej!

Jag är ledsen för hemsk uppdatering, men har haft fullt upp hela dagarna.
Angående Duke så gick det inte som jag hade tänkt mig på besiktningen i tisdags, men han kommer förhoppningsvis att komma hem till mig iallfall ;) :D

Valle vet jag inte hur det blir, jag ska ringa till Nina imorgon och prata med henne för att se hur vi ska göra och så.
Om allt går bra kommer både han och Duke nästa vecka, jag längtar!

Annars är allt bra här, vi har det väldigt lugnt och skönt, njuter av livet.
Det är en otrolig frihet att när som helst kunna snöra på joggingskorna och ta en tur längs vattnet eller i de vackra skogarna.
Underbart.
På söndag åker vi hem, och på vägen hem ska vi kanske stanna och kolla på en hästgård i Norrtälje, den var superfin på bilderna så jag hoppas :D:D
Skolan börjar på måndag, jag ser fram emot det väldigt mycket faktiskt.
Sen ska jag skicka mitt CV till några olika platser för att se om någon nappar, förhoppningsvis så är nån intresserad. Om det är någon som vet något jobb i Stockholms trakten så säg till, haha.

Ha det!
/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0